То и аз си викам всеки път д...а и кочините това е за последно..и какво айде пак отново
Известие
Collapse
No announcement yet.
Шум от ролка на V6
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеТо и аз си викам всеки път д...а и кочините това е за последно..и какво айде пак отновоПлюс това, очакването, че нещо може тотално да се прецака във всеки един момент е част от "усещането Алфа Ромео". Може би защото не съм я карал много и не сме се опознали съвсем и затова не мога да й възлагам отговорни задачи, но се надявам това да се промени с времето.
Все още обаче не мога да си обясня как Тойотата ми, която е купена нова от баща ми през далечната 1997-ма, сега е на 170 хил. км. и е карана само в България, няма проблем с носачите, тампоните, гърнетата и всички тези неща, които на алфите се сменят кажи-речи с почти всяка смяна на маслото. Дори да се сложат оригинални части те издържат отново толкова. Не си и помисляйте за неоригинални, защото докато си мислите, че може да ги монтирате, те вече са се счупили.
Японците го правят, а на италианците не им пука... възхищавам им сеDiesel is the fuel of Satan
1999 Alfa Romeo 166 3.0 V6, Aurora Nuvola Pearl
Comment
-
Първоначално публикувано от joros Покажи съобщениеНе знам .. аз още не мога да си представя, че ще мога да разчитам на 100% на Алфата си. Като я карам хем ми е кеф, хем като тропне по различен начин се питам "какъв беше този шум", гледам таблото дали не е светнала някоя лампа или дали не е заврял чайника. А бе мисля я постоянно. Все пак това не ми пречи, защото си я купих за "хоби" автомобил, който да карам в свободното си време и понякога да я ползвам по работа, когато не е неотложна разбира сеПлюс това, очакването, че нещо може тотално да се прецака във всеки един момент е част от "усещането Алфа Ромео". Може би защото не съм я карал много и не сме се опознали съвсем и затова не мога да й възлагам отговорни задачи, но се надявам това да се промени с времето.
Все още обаче не мога да си обясня как Тойотата ми, която е купена нова от баща ми през далечната 1997-ма, сега е на 170 хил. км. и е карана само в България, няма проблем с носачите, тампоните, гърнетата и всички тези неща, които на алфите се сменят кажи-речи с почти всяка смяна на маслото. Дори да се сложат оригинални части те издържат отново толкова. Не си и помисляйте за неоригинални, защото докато си мислите, че може да ги монтирате, те вече са се счупили.
Японците го правят, а на италианците не им пука... възхищавам им сеАко ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
Comment